Hobbyfotograf

Alla inlägg under januari 2012

Av hobbyfotografen - 3 januari 2012 12:15



                                                  
               Kamerautrustning!






                                                                        Nikon D3000 Kamerahus        Kitobjektivet 18.55 VR               Sigma 70-300                      Batterigrepp



Kameraväska Medelstor

2 UV-filter

Motljusskydd

Stort stativ

Litet stativ

Minneskort 4GB


Håll koll på om fler saker ramlar in här ;)


För frågor om kamerautrustningen komentera här elr skicka ett melj till wilmas.foton@hotmail.com





Tidigare månad - Senare månad




     

     ~ beauty is not in the face'

   beauty is a light in the heart~
 

                        

Hejsan vad roligt att se dig här :)

 

Jag är en tjej på 14 somrar som älskar att fotografera och spela fotboll' Jag tar fotograferingen som en hobby vid sidan om mitt liv. Att fotografera och ha bilder som visas upp här på bloggen och som minne när man blir äldre är det jag gillar med att fotografera. Jag har en Nikon systemkamera som har nr; D3000. Klicka på länken nedanför för att se min kamerautrustning :)
Ha det så roligt nu och kolla in mina bilder o texter så ses vi snart igen.

Kram!

Kategorier

Tidigare år

Länkar








Ovido - Quiz & Flashcards