Hobbyfotograf

Alla inlägg under maj 2012

Av hobbyfotografen - 30 maj 2012 19:10

 
  

Hej!

Japp som det står vill jag tacka Elin Kero (ni kanske känner igen henne om jag nämner Nevnarien?) och teamet på Scandinavian Photo. Jag fick nämligen hem ett fint rosa kuvär med ett kort o en biobiljett :) Jag fick detta eftersom jag skrev om batterigreppet jag köpte hos dem. Man kan säga att jag blev överraskad ;) Stort tack ^^


Kram♥

Av hobbyfotografen - 26 maj 2012 17:40

  
    


Hejsan!


Till alla er som undrat vad det var som ramlade ner i min brevlåda för några sedan så var det ett batterigrepp:) Jag är super nöjd över det och ja jag tycker det är en bra sak att ha i kamera väskan.

Jag köpte den från Scandinavian Photo, mer info tryck här.

Brevet kom dagen efter jag beställde och jag fick ett sms innan så jag viste när det hade kommit ;) Det kostade 595.00:- och frakten 99:- ett ganska dyrt tillbehör.Frågor om det mejla mig elr skriv en komentar :)

Tillbaka till idag. Innan idag spelade jag match och vi vann med 4-1 :) Riktigt bra spelade vi så jag e as nöjd! I eftermiddag har jag firat min mamma som är den bästa mamman i världen ♥. Det är ju mors dag imorgon. Vi har fikat på tårta och ikväll blir det grillat, gud vad gott!

 Ikväll är det eurovision song contest, heja sverige. Tror vi kommer komma långt eftersom Loreen är en fantastisk songerska. Är det någon mer än jag som ska kolla?

Kram♥

Av hobbyfotografen - 25 maj 2012 15:58

   


Hej :)


Ja jag vet att jag inte har bloggat men veckan har varit så bra att tiden bara runnit iväg. Men jag bloggar nu så ;) Japp har ju börjat träna igen så nu är det match både lördag o söndag. Så förvänta er inte den bästa uppdatering!


I onsdags var jag på city gross och köpte glass, inte vilken glass som helst utan Ben o Jerry's :D As god glas men fruktansvär dyr... Så nu har jag precis käkat upp den och suttit o solat lite.


Jag beställde ju oxå som sagt en sak från scandinavia photo och vad det var får ni se i helgen förmodlingen, har lite krångel med det så jag väntar med att visa upp det här när jag fått kläm på hur det fungerar ;)

Paketet kom i tisdags men har inte haft tid att kolla så noggrant, så idag ska papi hjälpa mig med den!


Kram♥

Av hobbyfotografen - 22 maj 2012 15:43

 

Nu ska jag plugga och äta upp mitt mellanmål sedan ska jag sticka o träna, wihoooo blev så jäkla gla när mami o papi sa att jag kunde testa o träna nu igen :)


Nu ska jag fortsätta med mitt så ses vi ikväll.


Kram

Av hobbyfotografen - 21 maj 2012 19:56

 

Ja då var man tillbaka bland läxor och sånt igen. Det innebär att hela kvällen går åt till eng, sv, ma shit vad kul NOT.

Så hinner inte skriva så mke nu, vi hörs mer imon ;)


Kram

Av hobbyfotografen - 21 maj 2012 07:15

     Jeans shorts - Lindex | Tröja - Gina Tricot | Leggings - Syrrans | Smycken - Glitter | Skärp - Ullared


Detta var dagens klädsel :) Nu ska jag dra mig ut till busshålls platsen och vänta på skolbussen och så blir det att tagga skolan, wihooo (not). Ses när jag kommer hem ;)


Kram♥


Av hobbyfotografen - 20 maj 2012 10:08

Hej på er! :)


Ännu en träning som jag missar för att mitt knä är skadat... Fråga mig inte hur jag skadade mig, Tack! Jag är en sådan person som alltid lyckas skada sig på alla sätt o vis. Men nu har det snart läkt elr vad man säger. Så jag ska gå till skolsköterskan på Mån o förhoppningsvis säger hon att jag kan börja träna igen, wihooo


Nu tänkte jag skriva 5 saker jag gillar och motsatsen 5 saker jag inte gillar :)


 Me love


1 Fotboll

2 Min kamera

3 Solen

4 Resa

5 Mina vänner


Me not love

1 Spindlar

2 Sår

3 Skitsnack

4 Lakris

5 Bin, getingar, humlor


Det var svårt att bara välja fem saker jag tycker om, hehe. Jag menar godis, glass, chips, tårta o kakor o sånt står ju inte med o det är ju självklart att man gillar ;)


Kram





     

     ~ beauty is not in the face'

   beauty is a light in the heart~
 

                        

Hejsan vad roligt att se dig här :)

 

Jag är en tjej på 14 somrar som älskar att fotografera och spela fotboll' Jag tar fotograferingen som en hobby vid sidan om mitt liv. Att fotografera och ha bilder som visas upp här på bloggen och som minne när man blir äldre är det jag gillar med att fotografera. Jag har en Nikon systemkamera som har nr; D3000. Klicka på länken nedanför för att se min kamerautrustning :)
Ha det så roligt nu och kolla in mina bilder o texter så ses vi snart igen.

Kram!

Kategorier

Tidigare år

Länkar








Ovido - Quiz & Flashcards