Hobbyfotograf

Alla inlägg under juni 2012

Av hobbyfotografen - 30 juni 2012 13:30


Hej!


Vet att jag inte bloggat nu på ett ganska långt tag men har inte hunnit med bloggen för andra saker. Men nu ska ni få bli lite uppdaterade om vad jag gjort senaste dagarna.


Fredag 22; Eftersom det var regn o rusk på midsommar dagen passade jag o familjen på att dra till Ullared. Massor av nödvändiga inköp och onödiga (såklart ;D).

Lördag 23; Hemma o tog det lungt var med ngn kompis oxå.

Söndag 24; Träning på morgonen och sedan vart det chill o packa inför en liten tripp till en stuga.

Måndag; 25; Var det att gå upp klockan 8.00 för att packa det sista, för sedan kom min kompis och hämtade mig o min syster.

Tisdag 26;Var i stugan och hade mysigt med god mat o filmkvällar.

Onsdag 27; Fortfarande i stugan.

Torsdag 28; Hemfärd vid 18.00 ungefär.

Fredag 29; Var med en kompis i stan. (köpte inget)

Idag 28; Spelat träningsmatch inför en cup som är snart :) Vann med 4-3!


Kommer att blogga när jag hinner för har massor av bilder att fixa och rama in nu till sommaren o när värmen är här så tänker jag inte sitta inne vid datorn utan då kommer jag passa på att vara ute medans solen skiner.


Hörs snart, Kram

Av hobbyfotografen - 21 juni 2012 20:29

 

Hejsan!


Har idag som ni ser på bilden plockat de första jordgubbarna i mitt o syrrans jorgubbsland :D Har även handlat en grymt cool kruka och därför vistast ute hela dagen för plantering av smultron. Min kruka blev jättebra med smultrona så bild kommer! Imorgon får man se vad man ska hitta på det är ju midsommar. Vad har ni för midsommar planer? Men ikväll ska jag kolla på kvartsfinalen i EM, mellan portugal o tjeckien :)


Hörs imon, Kram

Av hobbyfotografen - 20 juni 2012 21:10

Tjena!


Har tråkigt nu asså, sitter framför datorn o glor på tv kul! Idag har man spenderat 80 kr på ett vattengevär haha. Sedan prövade man ju det och hade vattenkrig i värmen roligt roligt ;D


Åt glass idag igen igår en Daim med Linnea o idag en Daim med mig själv ;) Fast det finns hur många olika glass sorter som helst typ isglass en varm sommardag som idag och så tar jag en Daim? haha

(brist på ord kanske märks?)


Hörs mer imorgon, Kram på er

Av hobbyfotografen - 18 juni 2012 19:41

Dagen började med att jag städade, okey not so fun men efter det kom en kompis hit och så fixade vi mat o fika till en picnik :) Sen när vi hade haft picnik åkte vi hem till henne och hoppade på hennes studsmatta sen har man tjockat sig med sötsaker. Men nu på lovet är alla dagar som lördagar :D Sen när jag kom hem tog jag en dusch och sedan åt kvällsmat och nu sitter jag här!


Imorgon tror jag att jag ska va med Linnea men vi får se, ha en bra måndag (lördag) kväll.


Kram

Av hobbyfotografen - 18 juni 2012 10:11

 

Ja idag hoppas man då på lite sol. Det står att det typ ska bli 20 grader och det är ju något man längtat efter :)

Bloggar mer i eftermiddag, Kram

Av hobbyfotografen - 17 juni 2012 12:53

Hej på dig!


Sitter nu ute på altanen och tar det lungt, tränade nyss så är lite slö ;)

Idag ska man ta det lungt o bara va hemma, kanske hittar på ngt sköjj lite senare, vem vet.

Hörs mer sen, nu ska jag surfa vidare på datorn.


Kram

Av hobbyfotografen - 16 juni 2012 19:56

Finaste personen i hela världen  


Btw har bytat header vad tycks? :)

Av hobbyfotografen - 15 juni 2012 10:18

Japp nu har jag precis kommit hem från en jättebra o rolig skolavslutning. Nu börjar sommarlovet och det ska bli många roliga soliga dagar med mycket skoj framöver. Mycket uppdatering nu när jag har tid osv.


Ha en bra dag!

Kram





     

     ~ beauty is not in the face'

   beauty is a light in the heart~
 

                        

Hejsan vad roligt att se dig här :)

 

Jag är en tjej på 14 somrar som älskar att fotografera och spela fotboll' Jag tar fotograferingen som en hobby vid sidan om mitt liv. Att fotografera och ha bilder som visas upp här på bloggen och som minne när man blir äldre är det jag gillar med att fotografera. Jag har en Nikon systemkamera som har nr; D3000. Klicka på länken nedanför för att se min kamerautrustning :)
Ha det så roligt nu och kolla in mina bilder o texter så ses vi snart igen.

Kram!

Kategorier

Tidigare år

Länkar








Ovido - Quiz & Flashcards